Kabelová televize Kopřivnice se omlouvá za výpadky služeb v pátek 17. června 2016 v dopoledních hodinách v některých částech Kopřivnice. Problémy byly způsobené poruchami v dodávce elektřiny v Kopřivnici. Zákazníkům na optickém připojení doporučujeme vypnout a zapnout domácí router (krabička s anténkou, tzv. wifina), nikoliv optickou jednotku.
Aktuální informace
Servisní zásah
Dne 3. 6. 2016 od 2:00 h proběhne plánovaný servisní zásah na řídící technologii optické sítě. V některých lokalitách v průběhu zásahu dojde k přerušení připojení do internetu.
Plánovaný servisní zásah
V čtvrtek od 1:00 h proběhne plánovaný servisní zásah na rozvodech optické sítě. Po dobu probíhajícího zásahu bude docházet k opakovanému přerušení připojení do internetu.
Snížení rychlosti připojení
Dne 2. 12. 2015 v době od 17:20 do 18:20 hodin došlo k omezení rychlosti a stability optického připojení z důvodu poruchy lokalizované mimo síť KTKoptic.
Omezení služeb KTKdigi, KTKnet a KTKoptic
Dnes v době od 8:00 hodin došlo k omezení kvality služeb KTKdigi, KTKnet a KTKoptic z důvodu poruchy při plánovaném servisním zásahu na optickém okruhu mimo síť KTKnet. Předpokládané obnovení plné kvality služeb proběhne dne 24. 6. 2015.
Servisní zásah na řídící technologii
V noci z 20. 4. na 21. 4. 2015 bude probíhat servisní zásah na řídící technologii optické sítě, v průběhu zásahu bude docházet k přerušení připojení do internetu.
Servisní zásah na řídící technologii
Dne 16. 9. proběhl servisní zásah na řídící technologii optické sítě. Po servisním zásahu mohou mít některé domácí routery potíže s připojením, které se ve většině případů vyřeší vypnutím a zapnutím routeru. Doporučujeme uživatelům optického připojení, kteří mají k optické jednotce připojený domácí router, aby provedli aktualizaci firmwaru routeru na poslední verzi vydanou výrobcem. Aktualizaci firmwaru může provést některá firma v Kopřivnici poskytující servis počítačů.
Servisní zásah na řídící technologii
Dne 5. a 6. 8. probíhaly servisní zásahy na řídící technologii optické sítě, uživatelé optického připojení mohli zaznamenat opakované přerušení připojení do internetu.
Po dokončení servisních zásahů trvá stav, kdy se mohou opakovat přerušení připojení do internetu, na optické jednotce se v takovém případě rozsvítí na několik minut kontrolka LOS, po uplynutí několika minut se opět rozsvítí kontrolka PON. Pokud se ve vaší domácí síti neobnoví připojení do internetu, vypněte a zapněte váš domácí router. Situace je v řešení s dodavatelem optické technologie.
Přerušení připojení do internetu
Dne 22. 7. 2013 ve 12.36 hodin došlo k poškození optického kabelu společnosti O2 v lokalitě mimo Kopřivnici, v důsledku toho bylo přerušeno připojení do internetu uživatelů služby KTKOptic. Z důvodu probíhajících změn v technologickém centru KTKOptic došlo k přepojení na záložní konektivitu se zpožděním a s jiným adresním rozsahem, což byla výjimečná situace. Služba KTKOptic bude zabezpečena automaticky přepojovanou záložní konektivitou se stejným adresním rozsahem.
Plánované přerušení provozu 13. 12. 2012
Dne 13. 12. 2012 od 10.00 hodin proběhne plánované přerušení provozu sítě KTKOptic z důvodu úprav nastavení technologie.