Přerušení internetových služeb optické sítě 22. října 2020

Z důvodu poruchy jednoho z prvků technologie zajišťující přenos internetové konektivity, došlo u některých uživatelů sítě KTKoptic  ve čtvrtek 22. října 2020 v poledne k 60 minutovému přerušení internetových služeb. Po dobu řešení poruchy technici nemohou přijímat telefonní hovory. Za způsobené potíže se omlouváme. Děkujeme za pochopení.

Servisní zásah

Kabelová televize informuje uživatele optického připojení o možných krátkodobých přerušeních připojení do internetu z důvodu modernizace řídící technologie optické sítě. Předpokládané dokončení všech kroků souvisejících s modernizací je do konce října.

Doplněno 29. 10. 2020: v pátek 30. 10. 2020 bude ukončena první etapa modernizace. Druhá etapa by měla proběhnout na konci listopadu.

Servisní zásah

Od 25. 8. 2020 bude probíhat údržba technologie optické sítě, u některých zákazníků může dojít k přerušení připojení. Tato údržba musí být provedena v době většího provozu na síti, za způsobené potíže se omlouváme.

Servisní zásah

Dne 27. 8. 2019 bude probíhat údržba technologie optické sítě, u některých zákazníků může dojít k přerušení připojení. Tato údržba musí být provedena v době většího provozu na síti, za způsobené potíže se omlouváme.

Změny smluvní dokumentace a úprava výše měsíčního poplatku Základní televizní nabídky

Kabelová televize Kopřivnice, s.r.o. informuje, že od 1. listopadu 2019 dochází ke změnám ve smluvní dokumentaci, na základě které poskytujeme telekomunikační služby a úpravě výše měsíčního poplatku za Základní televizní nabídku z 89 na 99 Kč. Ostatní měsíční poplatky se nemění.

Pokud provádíte úhradu měsíčních poplatků bezhotovostně, inkasem z účtu nebo prostřednictvím SIPO, proveďte změny u Vaší banky tak, aby úhrady ve správné výši proběhly včas. Předejdete tak nepříjemné situaci, že informační systém KTK automaticky vypne některé Vaše služby. Další podrobnosti naleznete zde.

Výpadek DNS pro síť KTKoptic

Dne 1. 8. 2018 došlo k výpadku primárního DNS serveru, jeho provoz byl obnoven kolem 19:00 h. Za takového stavu obvykle domácí router nebo počítač zákazníka přejde k používání sekundárního DNS, některé počítače a routery však stále používaly nefunkční primární DNS, což se projevilo nedostupností stránek v internetu. Řešením je v takovém případě restart počítače i domácího routeru.

Výluka služeb KTK

Kabelová televize Kopřivnice, s.r.o. informuje, že 29. 5. 2018 proběhne servisní zásah na napájecím systému řídící technologie. V průběhu zásahu budou nedostupné televizní a internetové služby. Předpokládaná doby výluky je od 1:00 do 6:00 hodin. Děkujeme za pochopení. KTK

Změna smluvní dokumentace KTK

Vážení zákazníci,

Kabelová televize Kopřivnice, s.r.o. upravila smluvní dokumentaci, na základě které poskytuje internetové a televizní služby. Jedná se zejména o takové změny, které vyžaduje EU v oblasti ochrany spotřebitele.

Dovolujeme si Vás informovat, že provedené změny se nijak nedotkly cen za poskytované televizní a internetové služby (měsíčních poplatků).

Vzhledem k tomu, že rozsah provedených změn je poměrně rozsáhlý, zejména v oblasti technické specifikace služeb, je podle platné legislativy naší povinností Vás informovat, že máte právo dle Zákona o elektronických komunikacích č. 127/2005 Sb. ukončit ke dni, kdy nová smluvní dokumentace nabývá platnosti,  smlouvu.

Novou smluvní dokumentaci najdete zde.

Pokud máte k této změně jakékoliv dotazy, můžete nás kontaktovat na e-mailu ktk@ktk.cz.

Změna směrování datových toků

Někteří uživatelé sítě KTKoptic mohli při hraní her v listopadu tohoto roku registrovat občasné zvýšení odezvy od herních serverů, jiné internetové služby včetně internetového vysílání ve vysokém rozlišení fungovaly normálně. Kabelová televize Kopřivnice začátkem prosince zajistila změnu směrování datových toků konektivity sítě KTKoptic pro zlepšení stability odezvy herních serverů, v průběhu příštího roku budou následovat další kroky pro zlepšení kvality připojení.

Technická informace

Dnes v průběhu servisního zásahu na optické síti došlo k výpadku připojení u části uživatelů, výpadek nastal v 15:45 hodin. Náprava byla provedena v 16:30 hodin. Za způsobené obtíže se omlouváme.