Menu
[02. 08. 2018]

Výpadek DNS pro síť KTKoptic

Dne 1. 8. 2018 došlo k výpadku primárního DNS serveru, jeho provoz byl obnoven kolem 19:00 h. Za takového stavu obvykle domácí router nebo počítač zákazníka přejde k používání sekundárního DNS, některé počítače a routery však stále používaly nefunkční primární DNS, což se projevilo nedostupností stránek v internetu. Řešením je v takovém případě restart počítače i domácího routeru.

[15. 05. 2018]

Výluka služeb KTK

Kabelová televize Kopřivnice, s.r.o. informuje, že 29. 5. 2018 proběhne servisní zásah na napájecím systému řídící technologie. V průběhu zásahu budou nedostupné televizní a internetové služby. Předpokládaná doby výluky je od 1:00 do 6:00 hodin. Děkujeme za pochopení. KTK

[17. 04. 2018]

Změna smluvní dokumentace KTK

Vážení zákazníci,

Kabelová televize Kopřivnice, s.r.o. upravila smluvní dokumentaci, na základě které poskytuje internetové a televizní služby. Jedná se zejména o takové změny, které vyžaduje EU v oblasti ochrany spotřebitele.

Dovolujeme si Vás informovat, že provedené změny se nijak nedotkly cen za poskytované televizní a internetové služby (měsíčních poplatků).

Vzhledem k tomu, že rozsah provedených změn je poměrně rozsáhlý, zejména v oblasti technické specifikace služeb, je podle platné legislativy naší povinností Vás informovat, že máte právo dle Zákona o elektronických komunikacích č. 127/2005 Sb. ukončit ke dni, kdy nová smluvní dokumentace nabývá platnosti,  smlouvu.

Novou smluvní dokumentaci najdete zde.

Pokud máte k této změně jakékoliv dotazy, můžete nás kontaktovat na e-mailu ktk@ktk.cz.

[04. 12. 2017]

Změna směrování datových toků

Někteří uživatelé sítě KTKoptic mohli při hraní her v listopadu tohoto roku registrovat občasné zvýšení odezvy od herních serverů, jiné internetové služby včetně internetového vysílání ve vysokém rozlišení fungovaly normálně. Kabelová televize Kopřivnice začátkem prosince zajistila změnu směrování datových toků konektivity sítě KTKoptic pro zlepšení stability odezvy herních serverů, v průběhu příštího roku budou následovat další kroky pro zlepšení kvality připojení.

[19. 07. 2017]

Technická informace

Dnes v průběhu servisního zásahu na optické síti došlo k výpadku připojení u části uživatelů, výpadek nastal v 15:45 hodin. Náprava byla provedena v 16:30 hodin. Za způsobené obtíže se omlouváme.

[07. 06. 2017]

Změna rozsahu staticky přidělovaných IP adres

Kabelová televize Kopřivnice je nyní majitelem vlastních bloků IP adres, původní pronajaté rozsahy budou vyloučené z používání. Jestliže používáte veřejnou statickou IP adresu, která začíná takto: 79.127.240 pak po změně dojde k úpravě čísel na prvních třech pozicích IP adresy takto: 185.163.41, to znamená, že bude zachováno číslo na čtvrté pozici IP adresy.

Příklad: nyní používám IP adresu 79.127.240.15, nejpozději ke konci července proběhne změna IP adresy na 185.163.41.15.

Změna proběhne automaticky.

[29. 05. 2017]

Změna DNS serverů

Z důvodu přechodu na nové adresní rozsahy v optické síti KTKOptic jsme museli přistoupit ke změně adres DNS serverů, původní adresy 79.127.195.194 a 79.127.192.230 se mění na 185.163.180.102 a 185.163.181.194.
Většina uživatelů používá automatické získání adres DNS, tito uživatelé nemusí nastavení upravovat. Někteří uživatelé optického připojení však mají ve svých počítačích nebo domácích wifi routerech adresy DNS nastaveny „napevno“.
Prosím upravte nastavení ve vašem routeru či počítači tak, aby adresy DNS byly získávány automaticky.
Jak postupovat?
– jestliže používáte pouze jeden počítač a nemáte domácí router, klikněte zde.
– jestliže používáte domácí router TP-Link, klikněte zde.
– jestliže používáte domácí router Asus, klikněte zde.
– jestliže používáte jiný domácí router, postupujte podle návodu k přístroji.
Co se stane, pokud neupravíte nastavení DNS?
Po uplynutí dne 12. 6. 2017 na Vašich počítačích (tabletech, telefonech) nebude možné otevírat stránky v internetu, ani nebudete moci přijímat nebo odesílat e-maily.

[19. 04. 2017]

Servisní činnost na optické síti

V současné době probíhají servisní činnosti na optické síti, v průběhu může docházet ke snížení rychlosti připojení a zvýšené odezvě u některých uživatelů optické sítě.
Informace o ukončení těchto činností bude doplněna zde.
Uvedené servisní činnosti byly ukončeny dne 8. 5. 2017.

[16. 01. 2017]

Výluka poštovního serveru KTK

Dne 18. 1. v době od 4:00 do 8:00 h nebude možné přijímat a odesílat e-mailové zprávy prostřednictvím poštovního serveru KTK z důvodu plánovaného servisního zásahu.

[11. 12. 2016]

Servisní zásah

Dne 12.12.2016 od 6:00 hodin proběhne plánovaný servisní zásah – úprava podsítě přidělovaných IP adres, tato změna se dotkne přibližně poloviny uživatelů optické sítě a způsobí krátké přerušení připojení do internetu. Rychlejšího obnovení připojení bude možné dosáhnout restartem počítače nebo domácího routeru za optickou jednotkou.

 
 
© 2008 KTKoptic – Kabelová televize Kopřivnice, s.r.o., Záhumenní 1152, 742 21 Kopřivnice, tel. 556 821 076, ktk@ktk.cz